Adventtitapahtuma 2017

Marraskuinen sunnuntaipäivä oli jo vaihtumassa illaksi, kun mankkaalaiset runsain joukoin saapuivat Makasiinille Mankkaa-seuran joulunavaukseen. Tervapadat ja lyhdyt valaisivat tietä, ovella vieraita odottivat Tarja Nuurtilan kauniit kranssit ja havupallot.

Makasiinin sisällä oli lämmin tunnelma, Mankkaan koulun 7D -luokan valmistama herkullinen puhvetti odotti valmiina. Siellä oli mukavaa istua kahvin ja leivonnaisten kanssa tavaten tuttuja.

Jousenkaaren koulun 5M -luokan Tiernapojat lauloivat kauniisti. Esitys oli hyvin harjoiteltu, laulanta oli paikoin kaksiäänistäkin.

Illan kruunasi Joulupukki, joka oli päässyt paikalle, lumenpuuttesta huolimatta. Olikohan lentänyt helikopterilla? Lapset olivat olleet kilttejä ja kilvan kertoivat lahjatoiveitaan pukille.

Suurkiitos teille mankkaalaiset, jotka teitte tilaisuudesta onnistuneen juhlan!

Irene Hyyppä

Lisää kuvia adventtitapahtumasta kuvagalleriassa: https://mankkaa-seura.fi/kuvagalleria/adventtitapahtuma-2017/