Yhdistyksen toiminta

Mankkaa-seura ry:n tehtävänä on valvoa Mankkaan alueen asukkaiden etuja ja edistää alueen kehittymistä ja asuinympäristön viihtyisyyttä.

Kulttuuri- ja asukastoiminta

Asukkaiden keskinäistä kanssakäymistä ja viihtyvyyttä pyritään lisäämään:
* järjestämällä keväällä Palmusunnuntaina lähinnä lapsille ja heidän vanhemmilleen tarkoitettu suuren suosion saanut “Pääsiäismunien etsintä” tapahtuma
* järjestämällä 1. adventtisunnuntaina koko perheen joulutapahtuma

Kaavoitus, liikenne ja asuinympäristö

Kaavoitukseen liittyvissä asioissa seura tekee esityksiä, aloitteita ja antaa lausuntoja.

Tiedotustoiminta

Yhteistyö muiden tahojen kanssa

Alueen koulujen ja yhdistysten sekä Espoon kaupungin nuorisotoimen ja seurakunnan kanssa tehdään erityisesti nuoriin kohdistuvaa yhteistyötä.