ESPOO KAUPUNKINA 50 VUOTTA 2022

Ohessa tietoa Espoo 1972 hankkeesta jossa Mankkaa kaupunginosana on mukana kokoamassa muistoja, tarinoita, kuvia 70-luvun alusta.
MANKKAA SEURASSA asiaa koordinoi markku.melkko@saunalahti.fi / p. 040-5020191 ja hänelle voi toimittaa materiaalia suoraan tai soitella jos on kysymyksiä.
Tarinat ja kuvat julkaistaan seuramme julkaisuissa ja eri kanavissa ja Espoon perinneyhdistyksen kautta. Tässä projektissa ovat mukana miltei kaikki Espoon kaupunginosayhdistykset, joten olisi hienoa jos saisimme Mankkaasta paljon ajankuvauksia.
Pelkät kuvatkin kelpaavat-lähettäkää ne Markullle sähköpostilla tai alkuperäiset.

“Espoo 1972 -hankkeen uutiskirje 1/2022
Tietoa ja muistoja 50 vuoden takaa eri puolilta Espoota
KAUPUNGINOSAYHDISTYKSET MUKANA PERINTEENKERUUSSA
Espoon perinneseuran käynnistämä Espoo 1972-projekti on lähtenyt hienosti käyntiin!
Vuonna 2022 Espoon perinneseuran toiminnan teemana on 50-vuotias Espoon kaupunki.

Tervetuloa mukaan muistelemaan aikaa, jolloin Espoosta tuli kaupunki!
Espoon perinneseuran roolina projektissa on kerätä ja julkaista muistoja
1970-luvun alkuvuosilta. Kuvaamme Espoon kasvua maalaispitäjästä kaupungiksi, kaupunginosien kehittymistä ja espoolaisten muistoja omasta elämästään
50 vuotta sitten.

Sisältöä täydennetään esiteltäväksi mm. Espoo-päivänä 27.8.2022.
Projektin etenemistä voi seurata sivuilla:
(espoonperinneseura.net/espoo1972)

Perinneseuran puheejohtaja on Martti Hellström ja varapuheenjohtaja Esko Uotila”